recent
latest news

كلمات اغنية فاضي شوية حمزة نمرة 2021

الصفحة الرئيسية

 

كلمات اغنية فاضي شوية

آه يا سلام
سيبنا الوقت يعدي أوام ما حسبناش اللحظة الجاية
ده إسمه كلام
عيشنا العمر نربّي حمام بس نسينا نقوم غيّة
___________________________

وما يهمكش عادي إسمع مني الساعة دي
مش وقت عتاب أو لوم
آه فيها إيه لو نرجع ثاني
وبدل ما تكون وحداني تسندني معاك ونقوم
فاضي شوية نشرب قهوة في حتة بعيدة
 وخلّي حساب الضحك عليّا
___________________________

ده احنا يا ذوب
ما لحقناش نقرا المكتوب علشان نلقى هموم وقسية
ده إسمه كلام
عيشنا العمر نربّي حمام بس نسينا نقوم ِغيّة
___________________________

عارفك مشغول ليام دي
ما أنا زيك بس عندي حكايات صعب أخبيها
واكمنك داري بحالي
مذاكرني وعارف مالي مستني عشان أحكيها
 موج الدنيا اناني وعالي وانت لوحدك وانا لسه لي
عم هعيشه معاك لو يوم 
___________________________

ماشي براحتك بس راهنى
على يوم منك وسنين منى انك مابتعرفش تعوم
___________________________

ومايهمكش عادي اسمع مني الساعة دي
مش وقت عتاب او لوم
___________________________

اه فيها ايه لو نرجع تاني وبدل ما تكون وحداني
تسندني معاك ونقوم
___________________________

فاضي شوية دا انا واحشاني القعدة معاك
وان مقدرتش تيجي هناك هستناك المرة الجاية
_________________________


غناء: حمزة نمرة

___________________________

لتحميل كلمات الاغنية كاملة 

google-playkhamsatmostaqltradent